p.s bij vorige verslag...beetje dom - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu p.s bij vorige verslag...beetje dom - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu

p.s bij vorige verslag...beetje dom

Door: Messica

Blijf op de hoogte en volg Messica

11 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Sorry, ik had de foto's van de vistocht natuurlijk willen plaatsen maar die staan op de onderwatercamera en die heb ik dus niet bij me. Komt misschien de volgende keer goed. Ook sorry voor de gedraaide foto's. Het uploaden en draaien gaat hier zo tergend langzaam dat je of de verkeerde draait of een keer teveel draait. Misschien goede nekoefeningen? Succes!
Oh ja voor de kornuiten van Edwin, we hebben nog een heuse voetbalwedstrijd meegemaakt. Dood of de gladiolen. De vorige keer was er een vechtpartij en werd er door de politie geschoten. Gelukkig wisten we dat pas na afloop. Echt fanantiek!

• 11 Juli 2011 - 16:35

Heidi:

Die foto's zijn ook leuk, vooral die met dat tandloze meisje!!!

• 11 Juli 2011 - 16:38

Benthe:

Hahaha, lachen hier, benthe vind de foto niet leuk, :huh, lelle alleen hoofd!

• 11 Juli 2011 - 18:16

José:

Hallo alledrie,
    Heb even de tijd genomen om alles te lezen. Het is weer super van je dat je jullie ervaringen met ons wil delen hoor.
    Erg leuk die foto's erbij...vooral die je op de kop moet bekijken...En Edwin je durft wel een vis vast te houden zo te zien!! Toch nog maar een keertje uit vissen gaan in Nederland???

Nu weet je ook waarom Hans GEEN eieren lust..

Pas goed op elkaar.

Lieve groet,
    Hans en José

• 12 Juli 2011 - 07:30

Heidi En Jan:

Heej bofkonten, wat super daar, zo geweldig om te zien. Geniet lekker verder.
    Liefs ... Jan en Heidi.

• 12 Juli 2011 - 18:04

Diny En Go:

Leuk verslag met bijzondere belevenissen. Wij zijn inmiddels verhuisd en hebben het goed naar onze zin op dit stekje. Mooie foto's. Liefs Diny en Go

• 14 Juli 2011 - 13:54

Lotte Romkes:

Hallo alledrie,

Ik lees met plezier jullie reisverslagen en bekijk jullie foto's. Jullie hebben heerlijk weer, kom daar maar eens om in Nederland. Het is hier vreselijk, lijkt wel herfst. Morgen hebben we de bruiloft van Jonathan en Nia. De voorspellingen waren de hele week, vrijdag de mooiste dag en droog, maar als ik nu naar buiten kijk, kan ik het niet geloven. Ik denk dat we morgen in de regen het bruidspaar staan op te wachten, maar wonderen bestaan nog, dus wie weet.... Nog een hele fijne tijd in het verre Oosten.
    Groetjes en kus.

• 20 Juli 2011 - 18:25

Marjolein:

Goh Edwin,
    wat ben je een stoere vent!
    En wat een grote vis heb je gevangen...
    Beetje jammer dat de smaak niet helemaal geweldig was, maar gelukkig weet je nu hoe het moet.
    Nog een keertje overdoen of ben je genezen??
    Groetjes.