Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Messica

Blijf op de hoogte en volg Messica

07 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Stress alom, de koffers nagenoeg ingepakt. Nu de lijst nog even afwerken en dan kom je altijd weer van die tijdrovende klusjes tegen. Batterijen opladen, zal ik die tas meenemen of die andere? Welke kleding zal ik nu aantrekken want de vliegvelden zijn koud en koude voeten in het vliegtuig slaapt ook niet lekker. Buiten is het in Abu Dhabi geloof ik 40 graden. Tandenborstel mee in de handbagage want na 12 uur vliegen wil je de boel wel een beetje fris hebben en kunnen schrobben. Noëlle heeft een prachtige (afgrijselijke) roze koffer mogen uitzoeken. Helemaal goed. Donderdagochtend nog even werken, de laatste loodjes. Dan naar huis omkleden en rond 16.00 uur worden we door opa en oma naar het station in Arnhem gebracht waar om 17.30 uur de trein naar Frankfurt gaat. Daar vliegen we om 23.00 uur naar de tussenbestemming Abu Dhabi. Daarna door naar Singapore. Tot mails aan de andere kant van de wereld straks.

• 08 Juli 2010 - 08:32

Ruby:

oooh wat spannend!!
    Heeeeeeel veel plezier... ook onderweg al, maar ik denk dat dat wel zal lukken!!!
    geniet van de reis en de hele ervaring. We kijken er naar uit jullie onderweg te volgen

Dikke knuffel
    Ruby Amber en Mychael

• 08 Juli 2010 - 14:26

Marike:

Spannend hoor! Ben benieuwd naar de verhalen!
    Liefs

• 08 Juli 2010 - 17:39

Jose Steunenberg:

Hoi,hoi. Ja hoor daar gaan jullie dan....op weg naar een ver land met Noelle erbij.
    Super leuk. Ga jullie volgen hoor.
    Geniet van alles. En tot de volgende mail.
    Lieve groet Hans en Jose

• 12 Juli 2010 - 14:02

Marjolein:

Jullie zijn nu al weer lang genoeg daar om eerste indrukken te hebben. Wat zal het speciaal zijn, zo met jullie drietjes!
    Geniet ervan,
    liefs.

• 15 Juli 2010 - 07:46

Marike:

Nou waar blijven die verhalen?
    hoop dat jullie het super hebben!

• 15 Juli 2010 - 11:12

Ruby Amber En Mychae:

ook wij worden hier heel nieuwsgierig!!
    We hopen dat jullie het heerlijk hebben! Geniet ervan