Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zover!

Door: Messica

Blijf op de hoogte en volg Messica

11 Juli 2015 | Nederland, Apeldoorn

Na wat zorgen of we wel of niet weg konden vanwege de aankomende operatie van mijn vader is de kogel toch door de kerk. de chirurg wilde medisch gezien een laar maanden wachten en dat kwam ons niet echt heel verkeerd uit!
Vanmiddag rijden we naar Düsseldorf en vertrekken we daar vandaan naar Dubai. Daar even een paar uur wachten en dan door naar Colombo de hoofdstad van Sri Lanka waar we morgen lokale tijd 13.35u zullen aankomen. Wordt een zwaar nachtje maar hopelijk kunnen we een beetje slapen in het vliegtuig

• 11 Juli 2015 - 10:10

Ruby, Amber En Mychael:

Heel veel plezier
    Geniet van een heerlijke reis
    we kijk uit naar alle verslagen
    xxx

• 11 Juli 2015 - 13:32

Wim:

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Veel plezier.

• 11 Juli 2015 - 16:23

Dolf. Kreleger:

a.kreleger3@upcmail.nl
    Messica,
    Alle zorgen over onze gezondheid even vergeten. Heerlijk genieten met zijn drietjes. Wij volgen jullie.
    Ma en Pa Kreel.

• 11 Juli 2015 - 23:38

José Steunenberg:

Lieve Edwin, Messica en Noëlle.
    Een hele fijne, mooie en ontspannen vakantie, waarin jullie kunnen gaan genieten van al het bijzonders dat op jullie pad zal komen

• 12 Juli 2015 - 15:08

Greetje Mojet:

Hele fijne vakantie
    Gr Huib en Greetje

• 12 Juli 2015 - 22:06

Lenie De Bloois:

Leuk om je weer te volgen Messica door het bijzondere Sri Lanka, heel veel plezier en een vrolijke vakantie. Liefs

• 13 Juli 2015 - 13:10

Diny En Go:

Goeie start! Zo doorgaan. Lekker genieten. Hier alles oké.

• 13 Juli 2015 - 14:40

Silvia:

Wat leuk om jullie op deze manier weer te kunnen volgen, wens jullie enorm veel mooie belevenissen toe en vergeet geen tijd in te plannen om heerlijk te relaxen he!! Groetjes Xxx

• 13 Juli 2015 - 23:24

Marjolein:

Hoi Messica, Edwin en Noëlle.
    Een hele fijne vakantie, we zullen jullie weer volgen tijdens deze reis!
    Lieve groetjes, Marjolein en Guus.

• 17 Juli 2015 - 22:25

Benno En Willy Zwerink:

Hallo vakantiegangers, ik heb dit berichtje via je schoon(vader) doorgestuurd gekregen omdat er waarschijnlijk nog een foutje in ons emailadres zit. Dus even veranderen en we hebben het rechtstreeks. Nog een fijne vakantie gewenst en groetjes uit het warme Apeldoorn :-) van ons.