Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Costa Rica, Colombia van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Costa Rica, Colombia van Messica Veen-Kreleger - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...

Door: Messica

Blijf op de hoogte en volg Messica

27 Juli 2014 | Colombia, Costa Rica

Het is weer bijna zover. Na wat wikken en wegen vanwege de gezondheid van mijn vader gaan we toch de uitgestelde reis van vorig jaar ondernemen. Toen gooide immers de ski-knie roet in het eten. Vrijdag 1 augustus rond 4 uur reizen we af naar Düsseldorf vanwaar we naar Miami vliegen. Vanaf daar de overstap en nog een paar uur naar San Jose in Costa Rica. Voor de overstap hebben we niet mega veel tijd en de Amerikanen zijn irritant lastig met inchecken en douane dus dat wordt nog spannend. De pop blijft in de koffer zodat we die niet nog eens een keer op het vliegveld vergeten en ons kind psychische schade toebrengt.... Qua voorbereidingen zijn we niet op schema. De koffers zitten nog in de berging! Nog geen puf in. Als de nood hoog is komt dat vanzelf. Internationaal rijbewijs is geregeld, Mp3 spelers (voor ieder 1) zijn gevuld en opgeladen. 2 E-readers vol dus het meest tijdrovende is gebeurd. De kleding meuk is zo gepiept, het wordt immers geen modeshow maar een natuur tracking trip in een naar zeggen geweldig mooi land. Wil je op de hoogte gehouden worden laat het even weten. Niets zo irritant om mail te ontvangen waar je niet op zit te wachten....

• 28 Juli 2014 - 09:58

Emiel:

Wij worden graag vermaakt in Nederland dus de verslagen mogen rustig in de mailbox gedropt worden.

Veel plezier alvast!

• 28 Juli 2014 - 10:03

Gerard En Heidi:

Wij zijn ook heel erg benieuwd naar de mooie verhalen. Alvast heel veel plezier gewenst. Fam de vries.

• 28 Juli 2014 - 10:15

Hans En José:

Hoi,hoi.
    Leuk om jullie reis en ervaringen te kunnen volgen. Dus ja wij willen graag op de hoogte gehouden worden.

• 28 Juli 2014 - 10:34

Huib En Greetje Mojet:

Hoi, we vinden het leuk om op de hoogte gehouden te worden van jullie belevenissen.

• 29 Juli 2014 - 06:36

Gerard En Jenny:

Wij willen graag op de hoogte gehouden worden van jullie reiservaringen. Succes nog met jullie voorbereiding en alvast een hele goeie reis toegewenst.

• 31 Juli 2014 - 21:47

Ma En Pa Kreel:

Heel veel plezier en kom gezond en uitgerust terug. Wij volgen jullie.

• 04 Augustus 2014 - 19:37

Jan En Heidi:

Veel plezier en geniet van jullie mooie reis.

• 13 Augustus 2014 - 08:43

Marjolein En Guus:

Tuurlijk willen wij graag alle belevenissen meelezen en na afloop een uitgebreid life verslag ontvangen ;-)
    Geniet ervan!! Liefs van ons